یادم نخواهد رفت

خدایا عاشقت هستم

آمده بودی تا با هم باشیم.

آمده بودی تا روح و جان مرا تسخیرکنی‌.

آمده بودی تا زندگی‌ زیباتر شود.

تو آمده بودی تا فردا را به من هدیه کنی‌.

آمده بودی تا دست مرا لمس کنی‌.

تو آمده بودی تا عشق را با من تجربه کنی‌.

تو که چون تندبادی آمدی و قلب مرا ربودی، اکنون مراعاشقتر از پیش ترکم کرده‌ای.

تو خود رفته ای‌ ولی‌ یاد و خاطر تو هنوز میهمان تنهایی‌های من است.

دل‌ و دینم و هردو، تو قمار چشمات باختم.

و ز آن پس تنها اسم وعشق تو هک شد بر سر در دلم تا همه بدانند که جز تو کسی‌ به کلبه دلم راه ندارد.

تو رفته‌ای اما روز‌های با تو بودن، لمس دستان تو و گرمی نگاه تو هرگز ازیادم نخواهد رفت.

هرگز از یادم نخواهد رفت....

 



نظرات شما عزیزان:

reza& cheshmak
ساعت14:57---30 آبان 1389
غريبي بد درديه . از وطن رانده در غربت مانده... خدايا تو ما را از درگاهت نران


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 27 / 8 / 1389برچسب:,ساعت 10:37 توسط پژمان| |

Design By : Mihantheme